Vector

Програма «ВчительОК» щодо профілактики професійного вигорання педагогів

Профілактика професійного вигорання, дистресів, втоми та перевтоми. Поглиблення знань про основи балансу сфер життя, потреби людини, особисті межі, основи гармонійної взаємодії з іншими людьми, ресурсні стани та стресостійкість. Розуміння особливостей емоційного виснаження соціальних професій. Розвиток життєвих навичок, емпатії та соціальної взаємодії, «я-повідомлень» та розуміння себе. Через елементи коучингу, арт-терапії, аутотренінгу, релаксації, енергопрактик до гармонійної особистості та стану «Я ОК».

Developers / Program Developments:

КУ "Зміївський центр професійного розвитку педагогічних працівників" Зміївської міської ради Чугуївського району Харківської області, психолог Хечоян Надія Олександрівна

Main train directions:

  • емоційно-етична компетентність

Qualification form:

  • інституційна (дистанційна)

Qualification types:

  • вебінари (навчання за програмами підвищення кваліфікації)

Target audiences:

  • Усі

List of common competencies:

  • Громадянські та соціальні компетентності, пов’язані з ідеями добробуту та здорового способу життя
  • Емоційно-етична компетентність
  • Здоров’язбережувальна компетентність
  • Навчання впродовж життя
  • Педагогічне партнерство, здатність співпрацювати з іншими людьми
  • Уміння конструктивно управляти емоціями, оцінювати ризики, ухвалювати рішення, розв’язувати проблеми

Common competencies of teachers according to the professional standard:

  • ЗК.02. Здатність до міжособистісної взаємодії, роботи в команді, спілкування з представниками інших професійних груп різного рівня (соціальна компетентність)
  • ЗК.04. Здатність до прийняття ефективних рішень у професійній діяльності та відповідального ставлення до обов’язків, мотивування людей до досягнення спільної мети (лідерська компетентність)

List of professional competencies:

  • Other: запобігання вигоранню освітян, розвиток життєвих навичок та соціальної взаємодії

Professional competencies of teachers according to the professional standard:

  • Б2. Емоційно-етична компетентність
  • Б3. Компетентність педагогічного партнерства
  • Д1. Інноваційна компетентність
  • Д3. Рефлексивна компетентність

 Написати психологу сюди:  Перейти за покликанням (освіта та сертифікати теж там.)

Вступна лекція «Причини професійного вигорання» - 2 години

(знайомство, правила, очикування, лекційний матеріал, зворотній зв'язок)

Тема 1 «Я та пошук балансу»  - 2 години

(практична робота - диагностика , пошук балансу, використання метафоричних карт)

Тема 2 «Я та мотивація» - 2 години

(коучинг, розуміння причин саботажу, мотивація та самомотивація)

Тема 3 “Я та взаємодія з іншими» 2 години

(навички активного слухання, “я-повідомлення”, взаємодія з людьми та учнями, їх вікові особливості, причини конфліктів, види вирішення конфліктів, використання  метафоричних карт та артерапевтичні практики )

Детальніше Перейти за покликанням

розуміння себе та власного балансу, особистих меж та самооцінки, самотивації та причин саботажу;

розуміння як можна бути стресостійким, в гарному настрої; 

навички активного слухання, “я повідомлень”, вирішення конфліктів.

 

 

 

Один раз на тиждень з 15.00 до 17.00 (середа)